Ecoles d'été internationales en Corée du Sud

Summer school International
May 7, 2024 - June 9, 2024
L'université Chung-Ang (CAU) est une université prestigieuse, classée septième université et première université dans le domaine des arts du spectacle en Corée du Sud. Située au centre de la capitale Séoul, CAU est au cœur de la culture, de l'économie, de la politique et des arts coréens. Elle propose divers programmes d'été internationaux aux étudiants du monde entier.
CAU welcome students from all around the world who want to enjoy various courses covering Korean culture, arts, and technology while earning major course credits.

Students will have the opportunities to do numerous cultural and experiential activities diving right into Korean culture and make lasting friendships with fellow CAU students.

Published on  May 17, 2024
Updated on  May 17, 2024